DISSE BLIR FORTSATT å se på skjermen, når Hotel Cæsar snart spiller inn nye episoder.

3000 episoder har de laget, og nå skal det bli enda mer fra Cæsar

- Ryktene om seriens død er sterkt overdrevet, sier TV 2-

TV 2 har bestilt ny Hotel Cæsar-sesong av produksjonsselskapet Metronome Spartacus, kommer det fram i en pressemelding fra TV 2.

Hotel Cæsar har siden 8. februar hatt innspillingspause, men fra høsten av skrus kameraene i Cæsar-lokalene på igjen. Dermed fortsetter en av de lengste og største tv-seriene noen gang her til lands, bekrefter TV 2:

- Det at en innspillingspause sammenfalt med vår årlige vurdering av Cæsar har fått ryktebørsen til å gå varm, men ryktene om Hotel Cæsars død er sterkt overdrevet. Selv om man snart har produsert 3000 episoder, så er eventyret på ingen måte slutt.

- Universet, karakterene og ikke minst historiene lever i beste velgående. Nå har også gjengen på Cæsar brukt innspillingspausen til å finslipe alt, det de skal i gang med å spille inn til høsten er rett og slett utrolig engasjerende. Vår vurdering er at Hotel Cæsar vil bli enda bedre, mener dramasjef i TV 2, Christopher Haug.

Det har vært et stort engasjement blant Cæsar-fansensiden innspillingspausen var et faktum. Det er blitt opprettet Facebook-grupper, seere har gått i demonstrasjonstog og TV 2 har fått flere hundre bekymrede meldinger på Facebook, mail og telefon.

Nå er fansen sikret «Hotel Cæsar»-dramatikk til og med desember 2016.

- Hotel Cæsar har verdens beste og mest lojale fanskare! Vi takker for det fantastiske engasjementet, og vi er overbevist om at fanskaren vil øke i årene som kommer. Det er alltid hyggelig å sjekke inn på Cæsar for et nytt år. Vi har bodd der i 17 år, er utrolig fornøyde og har ingen planer om å bytte hotell, sier Haug i pressemeldingen.

Administrerende direktør i Metronome Spartacus, Ellen Alveberg, gleder seg til fortsettelsen.

- Vi er veldig glade for at TV 2 fortsetter å velge Hotel Cæsar. Vi takker for tilliten og fortsetter å jobbe iherdig med og gjøre Hotel Cæsar enda bedre neste sesong. Vår merkevare er sterke historier som engasjerer, overrasker og gleder. Både nye og gamle seere har mye å se frem til,sier hun.

Til toppen