AINA LEMOEN LUNDE, kreativ leder i DNB og juryleder i årets ANFO Effekt-konkurranse.

84 bidrag til årets ANFO Effekt-konkurranse. 2. februar kåres vinnerne med en fest

Annonsørforeningen hedrer fjorårets mest effektfulle kampanjer.

Annonsørforeningen (ANFO) hedrer hvert år de beste kampanjene innenfor reklame, markedsføring og markedskommunikasjon.

Så også i år, og årets ANFO Effekt kåres på prisutdeling og fest på Latter 2. februar.

Annonsørforeningen melder at det i år kom inn hele 84 bidrag, fra mange deler av bransjen.

- Blant de beste casene er det en kombinasjon av store velkjente merkevarer, men også mindre aktører som har gjennomført meget effektive grep i sin markedsføring, melder ANFO.
Bredden i casene er også god, heter det:

- Svært mange ulike aktører har bidratt. Blandt annet mediebyråer, reklamebyråer, pr-byråer, content-byråer, medier og ikke minst annonsørene selv!

Og som understreker tidligere fra ANFO, er dette en effekt-konkurranse. Ikke en konkurranse i virkemidler eller kreativitet.

Til toppen