KVINNHERINGEN fikk markedsprisen 2014 for sin notis-avis. Fra venstre: Mona Grønningen, Elisabeth Berg Hass, Merete Lillesand og Tomas Bruvik. (Bilde: )

Avisa med bare notiser sørget for markedspris til Kvinnheringen

LLA2015: Hederlig omtale til Steinkjer-Avisa og Grannar.

Denne helga er det landsmøte i Landslaget for lokalaviser på Scandic Nidelven i Trondheim, og fredag ble noen av årets priser delt ut.

«Markedsprisen» i år gikk til Kvinnheringen, for deres kreative avis med en avis fylt med bare notiser og små annonser. Notisavisa ble godt tatt i mot da den kom i fjor, og du kan lese hele utgaven digitalt hos Kvinnheringen her.

Under finner du alle juryens begrunnelser til Markedsprisen.

Markedsprisen 2014 til Kvinnheringen

Juryens begrunnelse:

Med ei avisutgåve stort sett berre med notisar og småannonsar, løftar Kvinnheringen fram ein viktig del av lokalavisenes særpreg. Både gjennom notisane og småannonsane overraskar Kvinnheringen lesarane sine med ei avis som blir lagt veldig godt merke til, og som vitnar om at avishuset har flinke og kreative medarbeidarar – som samarbeider godt på tvers av fagområda. Det trur vi gir god økonomisk avkastning også over tid. Ideen og gjennomføringa av notisavisa er i ein eigen klasse og Kvinnheringen fortener LLAs marknadspris for 2014.

Trondheim, 17. april 2015

Nina Thorvaldsen
Ingebrigt Steen Jensen
Kjetil Helliesen

Hederlige omtaler til

markedsprisen 02
Bilde:

Steinkjer-Avisa:

Gjennom kreative abonnementspremier, blant annet med private blueskonserter hjemme hos leserne, har Steinkjer-Avisa en tydelig og lokal profil. Abonnementskampanjen er også bygd opp med god design i avisannonsene. I tillegg til abonnementskampanjen har Steinkjer-Avisa det siste året arrangert tre store jubileumskonserter for abonnentene. Vi vet at avisa stadig legger fram hyggelige opplagstall og at avisa er godt likt i nærmiljøet.

For sitt kreative arbeid og gode omdømme fortjener Steinkjer-Avisa hederlig omtale i markedspris-konkurransen 2014.

markedsprisen 01
Bilde:

Grannar:

For å gi abonnentane sine ekstra merksemd, spelte Grannar inn ein jule-CD med lokale artistar. Låtsamlinga blei også lagt ut på nett og innspelinga blei toppa med konsertar i kulturhuset. På denne måten bygger Grannar lojalitet mellom avisa og abonnentane – og styrkar merkevaren og omdømet sitt i utgjevarområdet.

Juyren har også festa seg ved Grannar sin nærmiljøkampanje, der avisa og lokale patriotar gjennom fine annonsar på nett og papir, oppfordrar folk til å handla lokalt framfor å reisa ut av distriktet.

For sine gode marknadstiltak fortener Grannar heiderleg omtale i marknadspris-konkurransen 2014.

Til toppen