Gullenken 2016: Astrid Valen-Utvik er Årets ildsjel. Christian Kamhaug fikk prisen «Årets rådgiver»

#somed2016: To synlige og dyktige stemmer hedret på Social Media Days tirsdag.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Under #somed2016 tirsdag, ble det delt ut 10 priser. Medier24 kommer tilbake til alle i løpet av ettermiddagen.

To av de mest ettertraktede prisene, er Årets ildsjel i sosiale medier og Årets sosiale medier rådgiver.

Gullenken 2016 i disse to kategoriene gikk til henholdsvis Astrid Valen Utvik og Christian Kamhaug.

Juryen uttaler om de to prisvinnerne: 

Astrid Valen-Utvik - Årets sosiale medier-ildsjel:

Noen mennesker er bare ildsjeler av natur, så og si uansett hva de jobber med. Dersom Astrid hadde vært sykepleier, lærer eller bussjåfør - ville hun uansett vært en person som leverte med glede. Med innlevelse og engasjement. Finnes det varmere ildsjeler enn Astrid Valen-Utvik?

Astrid jobber med alle aspekter innen sosiale medier rådgivning. Det som kjennetegner henne spesielt, er at hun ikke bare jobber med strategi, løsninger og idéer - hun implementerer også. Hun er fortsatt den flittige ildsjelen som jobber med og for sine oppdragsgivere – til alle døgnets tider.

Astrid Valen Utvik er kjent for å leve seg inn i kundens hverdag, og hun går i ett med dem.

For vår egen del må det legges til at Astrid Valen-Utvik også er en gledesspreder utenfor sin egen kundesfære. Hun er den første til å backe opp andre, til å takke for oppmerksomhet – og vise andre oppmerksomhet. Astrid er 100% ildsjel!

Christian Kamhaug - årets sosiale medier-rådgiver:

Norges største SAS-fan - som landet som rådgiver hos Gambit Hill+Knowlton sommeren 2012 og nå nylig – hos Lindorff.

Christian har en utrolig bredde i sin kompetanse - som få “eksperter” i sosiale medier kan smykke seg med.

Christian elsker å formidle og har holdt foredrag og innlegg på konferanser i hele Norge og rundt i Europa. Han har vært en hyppig brukt gjesteforeleser hos Cecilie Staude på BI, på Markedshøyskolen, Universitetet i Tromsø og Høgskolen på Lillehammer.

Høsten 2014 satt han i juryen som kåret verdens beste flyselskaper på sosiale medier under Travel Distribution-konferansen i New York. Han uttaler seg gjerne i media, men i motsetning til flere av sine kolleger er han mer opptatt av å skryte av de som gjør ting bra enn å rakke ned på de som gjør feil og tabber seg ut.

Få sosiale medier-konsulenter har dessuten den erfaringen det har vært å implementere og lede arbeidet med sosiale medier i en flernasjonel bedrift som SAS - som har alles øyne på seg.

Med denne erfaringen, og hans store bredde, dype kunnskap og gode formidlingsevne er det knapt noen andre som i større grad fortjener tittelen den beste sosiale medier-konsulenten i Norge.

Powered by Labrador CMS