Bak fra vestre: Ida Rogne ( Trigger), Camilla Sjuve (Elko), Stefanina Nilsen (Schneider) Babak Behrad (Trigger), og Tone Helene Angsund (Trigger) Foran fra venstre: Nina Stolpestad (Schneider), Karoline Nystrø (Schneider), Jonas Normann (Schneider), Marianne Gomsrud ((Schneider) , Silje Bekkevold (Schneider) og Ina Stavrum (Trigger)

Trigger kapret ny kunde: - De gjør reelle endringer for en mer bærekraftig verden

– Trigger sitt team har en miks av kompetanse som passer godt til våre behov, sier Schneider Electric-sjefen i Norge.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Vi er allerede i støtet, sier Tone Helene Angsund i Trigger i en pressemelding. Hun snakker om det nye samarbeidet byrået har med teknologiselskapet Schneider Electric.

Schneider Electric ble nylig kåret til verdens mest bærekraftige selskap i en kåring utført av Corporate Knights. Trigger skal fremover jobbe både for Schneider Electric og selskapets andre merkevare, ELKO, med PR- og innholdsrådgivning.

– Trigger sitt team har en miks av kompetanse som passer godt til våre behov. De har et bra omdømme i bransjen, og vi har latt oss imponere av resultatene de har skapt for andre kunder. Vi har også det samme tankesettet når det gjelder både bærekraft og verdier, sier administrerende direktør i Schneider Electric Norge, Karoline Nystrøm i samme pressemelding.

Angsund, forteller at pitchprosessen var både spennende og krevende, med rammer som gjorde at teamet måtte tenke smart.

– Når Schneider blir kåret til verdensmestere i bærekraft, sier det noe om ambisjonene deres – et mer spennende utgangspunkt får man knapt. Etter å ha blitt bedre kjent med dem har vi oppdaget at de gjør reelle endringer for en mer bærekraftig verden, og det finnes utrolig mange dyktige folk og spennende historier å fortelle i selskapet, Angsund.

Powered by Labrador CMS