MediaPuls episode 80: Arendalsuka, mediebarometer og kampen mellom de sosiale mediene

PODKAST: Arendalsuka 2016 er historie, og med det er mediebransjen for alvor i gang etter en lang sommerferie.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Skolen er i gang. Arendalsuka er historie. OL i Rio er unnagjort. Mediebarometeret for juli er publisert. 

Ipsos MMI har lagt frem fersk oversikt over våre sosiale medier-vaner for andre kvartal, og Facebook fortsetter å pumpe ut nye tjenester….og apper. Det er med andre ord duket for en tettpakket episode av MediaPuls.

Arendalsuka

Arendalsuka er en glimrende anledning for ALLE som er litt interessert i politikk, politikere, maktkamp, lobbyister, PR-bransjen, og ikke minst journalistikk. I løpet av en uke har du anledning til å bli bedre kjent med innsiden av disse maktkonstellasjonene, og det vil jeg anbefale alle å gjøre.

Om du aldri har vært med tidligere, så burde du sterkt vurdere om du ikke skal være med neste år. MediaPuls planlegger allerede nå å podde fra Arendalsuka i 2017. Med andre ord har vi ingen planer om å legge inn årene. Og når det er sagt, er det kun en måned til MediaPuls kan feire ett år. 

Hør på MediaPuls via 

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/279255567" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS