MediaPuls episode 88: Hurra, MediaPuls fyller ett år! Og det har vært et år med kutt, kutt og nye kutt

PODKAST: 18. september 2016 var det nøyaktig ett år siden MediaPuls «gikk på lufta» for første gang, og siden den gang har mediabransjen blødd kraftig.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

88 episoder har det blitt. Over 60 gjester har vært «på besøk», og utallige endringer innenfor medier i inn- og utland har blitt diskutert.

I denne episoden tar vi en liten kikk tilbake, men mest av alt fremover.

Mediabransjen blør som aldri før, og nå har også krisen for lengst spredt seg til TV-bransjen.

EU har lansert planer for hvordan mediebransjen kan reddes, mens Facebook på sin side har lansert et sertifiseringsprogram, slik at annonsørene kan bli enda flinkere til å nå sine kunder direkte.

Over to millioner så NFL-kampen sist torsdag live-streamet via Twitter, og Facebook lanserer planer for hvordan netthandel kan gjennomføres via Facebook Messenger.

Hør på MediaPuls via 

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/283521973" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS