In Sight starter nå LAB. Fra venstre: Geir Kjærnes, Adina Broady Aasebø og Njål Berge.

Mediebyrået In Sight satser digitalt og etablerer In Sight LAB

Adina Broady Aasebø og Njål Berge blir partnere i det nye byrået.

Mediebyrået In Sight AS vil styrke sin digitale satsing, og etablerer In Sight LAB sammen med Adina Broady Aasebø og Njål Berge. Det forteller selskapet i en melding.

Broady Aasebø og Berge blir partnere i selskapet, og vil til sammen eie 34 prosent av det nye digital-selskapet. Resten vil bli eid av In Sight AS.

Fra medier og reklame

Mens Broady Aasebø kommer fra stillingen som innsikt- og innovasjonsdirektør i Aller Media, kommer Njål Berge senest fra jobber i Los & Co. samt sitt eget selskap Indianere.

- Vi er stolte over og glade for at vi får to personer med stor faglig tyngde og digital forståelse fra den ypperste toppdivisjonen i Norge, sier administrerende direktør Geir Kjærnes i In Sight AS, i meldingen.

Ambisjonen med satsingen er å levere bedre på digitale løsninger:

- Vi skal guide våre kunder slik at de velger de mest effektive kommunikasjonsløsningene i digitale og tradisjonelle medier. Vi lever i en utrolig spennende kommunikasjonstid hvor det er blitt svært krevende å være i front av utviklingen sammen med kundene våre, sier Geir Kjærnes.

Medievitenskap og NHH

Adina Broady Aasebø er utdannet medieviter fra Stockholms Universitet og har hatt ledende stillinger i Aller Media.

- Der har hun jobbet med alle typer av medieplattformer og alltid med forbrukerinnsikt som fokus. Broady Aasebø og Njål Berge har for øvrig jobbet mye sammen de seneste årene, skriver In Sight.

- Det er spennende tider og hele bransjen er inne i en rask utviklingsfase der teknologien oftere er i sentrum enn ved siden av. Alt går raskere og menneskers krav til relevans, personifisering og kvaliteten på innholdet som møter dem er ekstremt høyt. I dette krevende landskapet er det viktig å operere med fremtidens fremste valuta, nemlig innsikt om mennesker, sier Adina Broady Aasebø.

Njål Berge er utdannet på NHH og har i en årrekke jobbet med store nasjonale og internasjonale kunder. Han har bakgrunn som rådgiver i Opinion og i Bengal Consulting og jobbet i byråer som Leo Burnett, TBWA, SMFB, Neo Interaktiv og senest LOS & CO.

In Sight har nå 17 ansatte og hadde i 2014 en omsetning på 485 millioner kroner.

Til toppen