Nytt styre, fra venstre mot høyre: Beathe Knudstad-Lopez Kelly Services, Lars Petter Mongstad SK Brann, Ina Stølen Brandity, Thomas Dahl Birkeland Reklamekollektivet, Nestleder i SRF Therese Rygg Happy Studio, Styreleder i SRF Roger Holthe Olsen Dyrekassen, Silje Ulla Steinsbu Schibsted Norge, Ole Konrad Fjeldstad Iversen Euro Business School og Anita Nybø Fløibanen AS. (Foto: Tommy Næss, Filmselskapet)

Nytt styre i Salgs- og reklameforeningen i Bergen. Roger Holthe Olsen tar over ledervervet

- Skal styrke «Norges mest aktive markedsføringsforening».

Roger Holthe Olsen, tidligere partner i NOR PR og nå daglig leder i Dyrekassen, tar over vervet som styreleder for det som kaller seg Norges mest aktive markedsføringsforening, Salgs- og Reklameforeningen i Bergen (SRF).

Han tar over vervet etter Veline Høyland, ‎salgs- og markedssjef på Akvariet i Bergen. Therese Andvik Rygg, daglig leder i Happy Studio AS, rykker samtidig opp som ny nestleder i foreningen.

Roger Holthe Olsen ser frem til å ta foreningen videre og er ydmyk for tilliten han har fått som ny styreleder.

– Veline Høyland har gjort en veldig god innsats som styreleder og jeg ser frem til å ta over stafettpinnen etter henne. SRF er i en positiv utvikling. I 2015 fikk foreningen ny grafisk profil og ny hjemmeside og vi hadde blant annet rekorddeltagelse på flere av våre signalarrangementer, sier han i en melding. 

- I 2016 blir det ekstra fokus på å nå ut til nye geografiske områder med vårt brede arrangementstilbud og videreutvikle porteføljen av produkter innen salg og markedsføring.

- Vi skal fortsette å arbeide for våre medlemmer og fortsette å levere et godt og variert tilbud. Vi har klare planer for hvordan vi skal ta foreningen inn i fremtiden, sier Holthe Olsen.

Til toppen