NY KONFERANSE: Camilla Solheim, Marius Karlsen, Liv Brandvoll, Are Bessesen og Natalie Robertsen gleder seg til å samle alle som er interessert i digital markedsføring til konferanse i Tromsø. (Foto: Arrangørene / pressemelding)

Polaris i nord vil hjelpe kundene på nett - slår på stortromma med den nye konferansen «DGTL17»

iNord og iTromsø med flere inviterer til nordnorsk samling om digital markedsføring.

- DGTL skal gi deltakerne inspirasjon, økt kunnskap og praktiske tips innen digital markedsføring, kommunikasjon og sosiale medier, heter det i en melding om det arrangørene omtaler som «Nord-Norges største konferanse om digital markedsføring, DGTL».

DGTL17 arrangeres altså 9. januar neste år, og skal være en heldagskonferanse som starter med en rekke inspirerende og engasjerende foredrag om digital markedsføring og kommunikasjon - mens andre del av dagen fylles med en rekke workshops med ulike tema hvor du får praktiske tips innen akkurat det du trenger å fylle din verktøykasse med.

Digital markedsføring har gitt små og store bedrifter uante muligheter for å skape oppmerksomhet rundt sine produkter og tjenester, men spørsmålet er hvordan vi utnytter disse mulighetene på en effektiv måte.

– DGTL handler om hvordan man kan nå ut og få flere kunder i de digitale kanalene. Vi håper at deltakerne går hjem og har fått med seg inspirasjon og nyttige tips som de kan ta med seg tilbake til bedriften og sette ut i live dagen etter, sier daglig leder Are Bessesen i annonsesamkjøringen iNord.

DGTL arrangeres av iNord, iTromsø og Vican, som har planer om å gjøre dette til et årlig arrangement.

Målgruppen for konferansen er kommunikatører, markedsfolk, bedriftsledere og andre som er interessert i digital markedsføring og kommunikasjon.

Og ja - kurset kan til og med lære deg å bli bedre av å bruke mindre penger på det lokale mediehuset.

–Vi skal se på hele porteføljen av digitale kanaler og hva du kan gjøre for å utnytte disse på en mest mulig effektiv måte, enten det er en nettside, sosiale medier, epost eller nettannonser, sier salgsdirektør Liv Brandvoll i iTromsø.

Til toppen