TNS Gallup skifter navn: Skal inn i en mer internasjonal innpakning som Kantar TNS

Analysebyrået får både nytt navn og ny logo.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Som en del av et internasjonalt endringsprosjekt der målet er å gi kundene enda enklere tilgang på Kantar-gruppens kompetanse og ressurser, endrer TNS Gallup navn til Kantar TNS, opplyser selskapet i en pressemelding.

- En viktig målsetting med prosjektet er å gi alle kundene enklere tilgang til Kantars ressurser på tvers av alle Kantars selskaper og merkevarer, og på tvers av landegrenser. Et viktig tiltak i dette arbeidet, er å tilrettelegge for samarbeid, forteller administrerende direktør i Kantar TNS, Stein Aarland i pressemeldingen.

- Vi har i mange år representert Kantar Media i Norge, fortsetter Aarland. – For å realisere ambisjonen om at Kantars ressurser skal være lett tilgjengelig for våre kunder, vil vi framover også representere Kantar Public og Kantar Millward Brown. På lenger sikt vil det være aktuelt å representere flere Kantar-merkevarer i Norge. 

Som et resultat av dette får TNS Gallup både nytt navn og ny logo. Selskapet opplyser at det ikke vil bli noen andre endringer for TNS Gallup, som samler inn data og analyserer dem.

Kantar TNS er ifølge pressemeldingen en av verdens største leverandører av analysebasert rådgivning, med eksperter i mer enn 80 land.

Powered by Labrador CMS