TU Story Labs utvider. Her er alle fire, fra venstre: Thomas Marynowski, Øystein W. Høie, Jørgen Elton Nilsen og Pål Unanue-Zahl. (Foto: Eirik Helland Urke, TU Media)

To nye hoder til TUs reklamebyrå: Pål Unanue-Zahl og Thomas Marynowski blir prosjektledere

Mye å gjøre og mange native ads for TU Story Labs. To nye hoder skal ta av for veksten, og sørge for enda mer.

TU Story Labs ble etablert tidligere i år, den gang under navnet Tek Story Labs - før Teknisk Ukeblad kjøpte opp Mediehuset Tek.

Og avdelingen har hatt mer enn nok gjøre i satsingen på native advertising. Tidligere i høst lyste de ut to ledige stillinger, og nå er to nye prosjektledere ansatte: Pål Unanue-Zahl og Thomas Marynowski begynner nå for TUs eget «reklamebyrå».

Journalistikk og teknologi

Begge to har en bred bakgrunn i kombinasjon av VG og teknologi:

  • Unanue-Zahl har bakgrunn som journalist i VG over flere år, før han i fire år var kommunikasjonssjef i Opera Software. Den siste tiden har han jobbet som markedssjef i Cxense og for Cloud Media.
  • Marynowski har jobbet som teknologijournalist helt siden 1998. Gjennom 2013 startet han også opp og drev egenhendig et eget spillnettsted. Thomas jobbet senest for Digi.no, og er rekruttert internt.

Med på laget i byrået er fortsatt Øystein W. Høie og Jørgen Elton Nilsen. Høie rykket tidligere i år opp til å bli direktør for teknologi og forretningsutvikling, med ansvar blant annet for Story Labs. Nilsen er nå blitt leder for Story Labs.

Content fra start til slutt

Og byråleder Jørgen Elton Nilsen er fornøyd ed sine to nye menn på laget:

- Både Thomas og Pål er ansatt som prosjektledere, og vil stå for gjennomføringen av content marketing-kampanjer fra start til slutt: planlegging, gjennomføring, publisering og oppfølgning, sier han.

- Jeg er kjempeglad for at to så kanonflinke folk vil jobbe her i Story Labs. Dette er sterke personligheter med mye faglig tyngde, og to forskjellige bakgrunner som komplementerer hverandre veldig godt, fortsetter han.

Og planen er fortsatt å produsere godt og relevant innhold, fra annonsører og for leserne:

- Annonsørinnholdet vi produserer for TU Medias flater er dyptgående artikler vi bruker mye tid på, slik at de både kan skape resultater og oppriktig settes pris på av leserne.

- Det skal rett og slett være godt innhold, og derfor er det en veldig god ting at både Pål og Thomas har redaksjonell bakgrunn. Det gjør at vi i mye større grad kan lage innhold på lesernes premisser, sier Nilsen.

Til toppen