Det har vært 15 år hvor det ikke har gått så bra for Bokklubben. Nå tar Ingeborg Volan grep. Yngve Garen Svardal Gir Bokklubben en siste sjanse – lanserer den største merkevarejusteringen på 20 år – Bokklubben er et abonnement på leserglede, men det har vi aldri helt tatt konsekvensen av. Yngve Garen Svardal Nyhetsredaktør Publisert onsdag 12. juli 2023 - 05:55 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ nyheter merkevarebygging redesign ingeborg volan bokklubben 1207231 merkevare Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post