VARG AAMO blir prosjektleder i TU Story Labs. (Foto: Teknisk Ukeblad / Eirik Helland Urke)

Teknisk Ukeblads innholdsbyrå vokser videre: Varg Aamo fra Iteo til TU Story Labs

Aamo kommer dermed «hjem» til Tek-miljøet, etter noen år i PR og byrå.

TU Story Labs, TU Medias interne teknologibyrå, utvider nå staben med et nytt fjes. Varg Aamo begynner som prosjektleder og innholdsprodusent.

Det vil si at jobben hans blir å selge og produsere innholdsmarkedsføring for kundene. 

Aamo kommer fra jobb i PR-byrået Iteo

– Dermed får vi også mer byråerfaring inn i Story Labs. Før han gikk til Iteo jobbet Varg og jeg tett sammen på den redaksjonelle siden av Mediehuset Tek, og han har tidligere vært innom blant annet Dine Penger og Storebrand, sier Jørgen Elton Nilsen, leder for innholdsbyrået, i en melding.

TU Story Labs utvidet sist høsten 2015. Her er alle fire, fra venstre: Thomas Marynowski, Øystein W. Høie, Jørgen Elton Nilsen og Pål Unanue-Zahl. Høie er nå blitt direktør forretningsutvikling i TU Media.
TU Story Labs utvidet sist høsten 2015. Her er alle fire, fra venstre: Thomas Marynowski, Øystein W. Høie, Jørgen Elton Nilsen og Pål Unanue-Zahl. Høie er nå blitt direktør forretningsutvikling i TU Media. Foto: Teknisk Ukeblad / Eirik Helland Urke

Og det stopper neppe med Aamo, tror byråsjefen:

- Dette lille teknologibyrået vårt kommer nok til å utvikle seg betydelig de neste årene, sier Jørgen Elton Nilsen.

- Det blir mye beinhard jobbing fremover, og da trenger vi kanonflinke folk. Med Varg, Thomas og Pål har vi nå sterke personligheter med mye faglig tyngde, og ikke minst forskjellige bakgrunner som komplementerer hverandre veldig godt, mener Elton Nilsen.

- Siden oppstarten har vi vært tro til at alt vi gjør for annonsørene både skal kunne skape resultater og oppriktig settes pris på av leserne. Det skal rett og slett være godt innhold, og derfor er det en veldig god ting at alle her har redaksjonell bakgrunn – krydret med forskjellige former for kommersiell erfaring. Det gjør at vi i mye større grad kan lage innhold på lesernes premisser, samtidig som vi leverer for annonsørene.

LES OGSÅ: 

Her er gutta som lykkes med betalt innhold. Og får 40 ganger flere klikk enn vanlige annonser

To nye hoder til TUs reklamebyrå: Pål Unanue-Zahl og Thomas Marynowski blir prosjektledere

 

 

 

For ordens skyld: Teknisk Ukeblad Media AS eier 10 prosent av Medier24 AS. 

Til toppen