84 bidrag til årets ANFO Effekt-konkurranse. 2. februar kåres vinnerne med en fest
Annonsørforeningen hedrer fjorårets mest effektfulle kampanjer.
Annonsørforeningen (ANFO) hedrer hvert år de beste kampanjene innenfor reklame, markedsføring og markedskommunikasjon.
Så også i år, og årets ANFO Effekt kåres på prisutdeling og fest på Latter 2. februar.
Annonsørforeningen melder at det i år kom inn hele 84 bidrag, fra mange deler av bransjen.
- Blant de beste casene er det en kombinasjon av store velkjente merkevarer, men også mindre aktører som har gjennomført meget effektive grep i sin markedsføring, melder ANFO.
Bredden i casene er også god, heter det:
- Svært mange ulike aktører har bidratt. Blandt annet mediebyråer, reklamebyråer, pr-byråer, content-byråer, medier og ikke minst annonsørene selv!
Og som understreker tidligere fra ANFO, er dette en effekt-konkurranse. Ikke en konkurranse i virkemidler eller kreativitet.