Fra øverst til venstre: Daglig leder i INMA, Camilla Grund, daglig leder i Mediebyråforeningen Merete Mandt Larsen, administrerende direktør i OMD Torstein Rafgård og prosjektdirektør i ANFO, Wenche Jacobsen. Foto: Håvard Storvestre, Julianne Leikanger, ANFO.
Fra øverst til venstre: Daglig leder i INMA, Camilla Grund, daglig leder i Mediebyråforeningen Merete Mandt Larsen, administrerende direktør i OMD Torstein Rafgård og prosjektdirektør i ANFO, Wenche Jacobsen. Foto: Håvard Storvestre, Julianne Leikanger, ANFO.

Influenser-bransjen

For et år siden ble det satt ned en gruppe som skulle profesjonalisere influenser-bransjen: – Vi er usikre på om den fortsatt er i drift

Det mener administrerende direktør i organisasjonen OMD, Torstein Rafgård. Bransjeorganisasjonen INMA forteller at de jobber med å få på plass retningslinjer, men at arbeidet har vært krevende.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 249,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 2490,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS