Mediedivisjonen i NHST Holding, DN Media Group, økte samlede inntekter til 246,5 millioner kroner i tredje kvartal 2025, melder konsernet.
Det er opp fra 239,4 millioner kroner i samme kvartal året før, ifølge tall selskapet har offentliggjort.
Abonnementsinntektene steg til 179,4 millioner kroner, opp fra 170,5 millioner året før.
Andelen heldigitale abonnementsinntekter utgjør nå 65,2 prosent, mot 62,8 prosent på samme tid i fjor. Ifølge selskapet var de digitale abonnementsinntektene 9,7 prosent høyere enn i tredje kvartal 2024.
– Etterspørselen etter næringslivsjournalistikk av høy kvalitet fortsetter å vokse. Utviklingen bekrefter at Dagens Næringsliv og våre norske og internasjonale bransjepublikasjoner har solide posisjoner. Vi satser videre på å bygge teknologi og kompetanse, og er godt posisjonert for ny vekst, sier CEO Baard Haugen i NHST Holding.
Samtidig falt resultatet før renter, skatt og avskrivninger (EBITDA) fra 37,6 millioner kroner i tredje kvartal i fjor til 34,5 millioner kroner i år. Nedgangen forklares med lavere inntekter fra annonser og arrangementer, samt økte kostnader drevet av inflasjon.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no