VG inngår samarbeid med Cutters

– Vi er alltid på jakt etter nye flater og formater for å nå ut med journalistikken vår, sier markedssjef.

Publisert Sist oppdatert

VG skal vise nyheter i speilene hos frisørkjeden Cutters, skriver avisen i en pressemelding.

Markedssjefene på plass i frisørsalongen.

– Vi er alltid på jakt etter nye flater og formater for å nå ut med journalistikken vår. Cutters’ frisørkonsept er svært populært over hele landet. Hver dag sitter flere tusen kunder foran speilene mens de blir klippet, og speilene har integrerte skjermer som vil vise nyheter og oppdateringer fra VG, sier Hilde Gammelsæter, markedssjef i VG. 

Cutters har 120 salonger i Norge, Sverige og Finland og hevder at de er den første kjeden i Norge med skjermer i speilene i salong.

Markedsdirektør Morten Mikkelsen i Cutters mener skjermene i speilene er en unik kommunikasjonsplattform - og sier de anser det som verdifullt å bidra til distribusjon av redaktørstyrte medier.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no

Powered by Labrador CMS