Kommersiell avdeling Nettavisenf.v Andreas Størmer-Nilsen, Robert Lorentzen, Ina Christine Kreutz Pauli, Stian Høidahl

Nettavisen henter fra Amedias salgsavdeling: Ansetter Robert Lorentzen

– Jeg ser et enormt potensial i Nettavisen, og dette vil jeg være med å realisere, sier Lorentzen, som går inn i ny rolle som strategisk storkundeansvarlig i Nettavisen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Robert A. Lorentzen forlater Amedia Salg og Marked og blir strategisk key account manager i Nettavisen. 

Det betyr at han får strategisk ansvar for Nettavisens største kunder. 

– Etter at Nettavisen ble en del av konsernet, har vi sett verdien av å ha en nasjonal dekningsbygger som et tilskudd til den sterke forankringen Amedia har lokalt. Med skarpe data og målgrupper basert på over 1 million aID-brukere og en foredlet redaksjonell satsning, har vi et meget sterkt produkt å tilby i markedet. Jeg ser et enormt potensial i Nettavisen, og dette vil jeg være med å realisere, sier Lorentzen i en pressemelding. 

Nettavisen-redaktør Gunnar Stavrum sier i meldingen at nyansettelsen skjer som konsekvens av at Nettavisen har levert gode resultater gjennom året. 

- Vi oppbemannet kraftig i fjor høst og gjør det samme igjen nå. Det følger naturlig med en større etterspørsel etter våre tjenester og produkter, og jeg ser det som en triumf at vi er en attraktiv arbeidsgiver for et så stort antall svært kompetente søkere til de ledige stillingene vi har hatt og har ute, sier Nettavisen-redaktør Gunnar Stavrum i meldingen. 

Salgsdirektøren i Nettavisen, Andreas Størmer-Nilsen, er gla for å få Lorentzen med på laget. 

- Vi skal fortsette veksten inn i 2020 og er vi avhengig av ha rådgivere som søker verdiskapning og effekt for annonsørene. Robert gjenspeiler våre ambisjoner og har et brennende engasjement for markedsføringsfaget, oppsummerer Størmer-Nilsen.

Powered by Labrador CMS