Nicolay Frilann går fra Mynewsdesk til Hypefactors.

Hypefactors etablerer seg i Norge – får med seg Nicolay Frimann fra Mynewsdesk

– Jeg ser et enormt potensial i Hypefactors, sier Frimann i en pressemelding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Det danske PR-verktøyet Hypefactors har nylig åpnet dørene til sitt kontor i Oslo og gjør entré på det norske markedet, skriver de i en pressemelding.

– Jeg ser et enormt potensial i Hypefactors, da den tekniske løsningen er helt unik og ligger i forkant. Verktøyet ivaretar og forenkler hele PR-prosessen, med en stort fokus på brukervennlighet, sier Nicolay Frimann, Country Manager i Norge, i pressemeldingen. 

Norge blir det tiende landet der Hypefactors, som er basert på maskinlæring og kunstig intelligens, lanseres. Ansvarlig i Norge blir Nicolay Frimann, som tidligere har jobbet i MyNewsdesk.

I pressemeldingen skriver de: «Hypefactors er en totalløsning der man kan distribuere sitt materiale fra PR og sosiale medier, men også overvåke det». 

Hypefactors ble grunnlagt i Danmark 2013 av Casper Janns. Han er i dag CEO i selskapet. 

– Etter å ha jobbet med PR i mange år har jeg god kjennskap til potensielle utfordringer knyttet til daglig håndtering av PR. Målet med Hypefactors er å eliminere disse utfordringene én etter én; fra unødvendige møter og telefonsamtaler til bryet knyttet til å samle og måle resultater, sier Casper Janns, CEO i Hypefactors.

Powered by Labrador CMS