NIR: Hans Geelmuyden, sinte reklamebyråfolk og snorklippnytt
PODKAST: Alt dette og mer prat får du i siste episode av NIR!
Denne artikkelen er over to år gammel.
Blogg-Norge har hisset på seg reklamebyrå-kreatørene denne uka, Hans Geelmuyden later som om han driver veldedighet og den uforutsigbare spalten Snorklippnytt trekker frem de viktigste butikk- og bryggeåpningene (!) som fant sted i februar måned.
Alt dette og mer prat om det viktigste og underligste som har skjedd i kommunikasjonsbransjen, får du i ukas episode av Norske informasjonsrådgivere.
Du finner NIRcasten her:
[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/250063630" params="auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true" width="100%" height="450" iframe="true" /]
- NIR (Norske informasjonsrådgivere) er en skråblikkbasert podcast om medier, reklame og kommunikasjon, i alle sine former. NIR består av Sindre Holme (Starcom), Marius Thorkildsen (Aftenposten) og Marius Staulen (Statens Vegvesen).
NIR presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne.