M24s nye logo.

Kommentar

Velkommen til en splitter ny utgave av M24

Velkommen til et mer visuelt og dynamisk M24! Dette kan du forvente av lokalavisa di i ny drakt.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Medier24 ble født på kjøkkenbenken med Wordpress som CMS og tok for fire år siden steget over til Teknisk Ukeblads «Neo».

Det har vært en stor suksess, men nå var det på tide å ta steget over til Labrador CMS, som er eid og brukes av både TV2.no og Dagbladet.

Vi har et ønske om å levere en tøffere, mer visuell, mer tabloid og anvendelig lokalavis for leserne våre. Egentlig har journalistikken vår alltid vært spiss, men vi har ikke evnet å få ut den tabloide terrieren i oss skikkelig før nå.

Så hva kan du forvente av forandringer?

Vi vil fortsatt speile de største og viktigste nyhetene i mediebransjen, intervjue spennende folk - og evne å sparke i gang de største debattene. Forskjellen nå er at vi endelig kan bruke de visuelle virkemidlene vi trenger for å presentere det slik M24 skal presenteres: Hardt, spisst, sexy og spennende.

Vi har samtidig benyttet anledningen til å brushe opp vår egen visuelle profil gjennom en ny logo - og vi bytter helt ut abonnementsdatabasen og betalingsløsningen vår. Det betyr at alle våre abonnenter måtte logge inn på nytt OG bytte passord. Da vil vi samtidig be deg om å legge inn noen flere opplysninger om deg selv.

Vi hadde håpet å ha dette klart til lansering, men det kommer først om noen dager. I mellomtiden er M24 helt åpen for alle sammen, men vi gjør alt stoffet forbeholdt abonnenter så kjapt ene underleverandøren får det klart.

Vi gleder oss til å lage ei knallgod lokalavis for alle mediefolk.

Følg med og husk å tips oss!

Powered by Labrador CMS