Det nærmer seg ett år siden Schibsted splittet selskapet i to - til Schibsted Media og Schibsted Marketplaces.
I januar ble det kjent at sistnevnte skulle hete Vend - og det gjør de fra nå av.
Da blir det også endring for Schibsted Media.
– Vi tar bort Schibsted Media, for vi har jo brukt Media og Marketplaces for å skille disse selskapene fra hverandre. Så nå går vi tilbake til det opprinnelige navnet, som rett og slett er Schibsted, sier konsernsjef Siv Juvik Tveitnes.
Hun kaller det en milepæl i Schibsteds historie.
– Schibsted er jo et solid merkenavn som assosieres både med tillit og kvalitet og innovasjon, så vi er jo veldig glad for at vi skal eie det merkenavnet alene nå.
– Var det kamp om hvem som skulle få lov å hete det?
– Nei, det tror jeg var en ganske enkel beslutning. Schibsted kommer jo fra media, så det tror jeg det aldri har vært noe diskusjon om.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no