Anders Eriksson, administrerende direktør i Bonnier News.

Bonnier tar nye skritt med +Allt

– En historisk lansering, sier produktdirektør Jan Helin.

Publisert

Svenske Bonnier News integrerer en ny +Allt-tjeneste på sine lokale nettaviser, skriver de i en pressemelding.

Nå blir det mulig å få opp artikler fra andre +Allt-titler gjennom en widget i nettavisene.

Amedia eier 20 prosent av konsernets datterselskap Bonnier News Local, og tok med +Alt over til Sverige for to år siden. Den svenske versjonen fikk navnet +Allt.

Bonnier News Local har nylig passert 300.000 abonnenter - og pekte på +Allt som en av hovedårsakene bak veksten. Totalt har 800.000 Bonnier-abonnenter tilgang til innholdet fra +Allt.

Utvalgte nyheter fra andre +Allt-aviser.

– Dette er en historisk lansering hvor vi nå kan tilby våre +Alt-abonnenter enkel tilgang til hele Bonnier News sitt innholdstilbud, basert på hva som interesserer dem mest, på den nettsiden eller i den appen som passer dem best. Dette er mulig takket være et samarbeid mellom en rekke dyktige team som har jobbet med å utvikle en felles innholdsplattform og KI-drevet personalisering, sier Jan Helin, CPO i Bonnier News.

Widgeten er bygget i Bonnier News sin felles nettplattform, og innholdet styres gjennom konsernets egenutviklede CMS.

De enkelte mediene kan velge å bruke en felles personaliseringsmotor for å styre spesifikt innhold.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no

Powered by Labrador CMS