Pia Rehnquist, affärsområdeschef Bonnier News Local.

Abovekst for Amedia-eide Bonnier News Local

Peker på svensk vri av +Alt som forklaring på veksten.

Publisert Sist oppdatert

Bonnier News Local har passert 300.000 digitale abonnenter. Den bundlede abonnementspakken +Allt - en svensk vri på Amedias +Alt - er en forklaring til veksten.

Nå er over 60 prosent av abonnentene i selskapet Amedia eier 20 prosent av digitale.

Fremfor alt er abonnementsveksten et resultat av redaksjonenes harde arbeid, sier forretningsområdesjef Pia Rehnquist i en pressemelding.

– Vi har lenge sett hvordan alt flere velger å ta del av vår lokale journalistikk digitalt. God lokaljournalistikk med både bredde og dybde settes pris på. Jo bedre vi blir på å pakke og presentere den digitalt, desto bedre lykkes vi også i å nå ut til nye kunder, sier Rehnquist.

+Allt gir abonnentene tilgang til innholdet fra alle konsernets svenske lokalaviser - i tillegg til Dagens Nyheter, Expressen, Privata Affärer och flera magasiner.

Sammenlignet med mai i fjor har +Allt vokst med 30 prosent og står nå for 68 prosent av den totale digitale veksten.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no

Powered by Labrador CMS