Einar Tørnquist: – Jeg har nesten ikke fått tid til å kjenne på annet enn arbeidspress og utmattethet
Nå skal Einar Tørnquist overta etter Harald Eia: – Jeg har bodd hos Harald i seks år for å lære han å kjenne
For snart 30 år siden var Eivind Landsverk innspillingsleder på Casino. Men under falskt navn - han jobbet jo egentlig i NRK
TVNorge feirer 30 år med å skru opp farta digitalt. Nå kommer høstens premierer på nett allerede i sommer
I april var Nyhetskanalen nesten like stor som TV3. Sterke tall for TV 2 og Discovery, svak måned for MTG og NRK
Seerne strømmer stadig sagaen om stupetårnet: Første episode av Ylvis-brødrenes nye serie nærmer seg 1 million
De fryktet is i rubben og null gull. Nå kan Eirik Koren & co juble for tidenes beste OL og eventyrlige seertall
Knallpremiere for Ylvis og TVNorge midt under OL: «Stories from Norway» fikk nesten en halv million seere
Helgens medaljerush i PyeongChang ga ny rekord for TVNorge og Discovery Networks: Over en million så kvinnestafetten
TVNorge og TV3 advarer mot strengere regler for pengespillreklame. Truer med full stans i norske produksjoner
700.000 så Klæbo sikre sprintgull for Norge: I tillegg fulgte over 300.000 TVNorge og Eurosports OL-sendinger på nett
Over en halv million seere fikk med seg trippel-norsk på tre-mila. Enda flere så på skiskyttersprinten
Håndball løftet TV3 - var nesten like store som TVNorge i januar. Mens TV 2 faller kraftig fra i fjor
Sjefene strømmet ut. Så tok hun over. Nå vil Tine Austvoll Jensen gi det norske folk tidenes beste OL
Ny TV-måling skaper splid: Små kanaler mener de store setter premissene for hvordan dette skal foregå og hva det skal koste
Helleland vil nekte MTG og Discovery millioninntekter fra lukrativ spillreklame - foreslår nye og skjerpede regler
Mens familiemedlemmene dør som bare det, blir «Jul i Blodfjell» stadig mer levende: Nå har 750.000 fått med seg første episode
Discovery kommer til å sende spillreklame som er ulovlig i Norge under OL - men ikke når norske utøvere er i aksjon
Nok en Discovery-topp forlater selskapet: Bjørn Solvang slutter etter åtte år som kommersiell direktør
Ylvis intervjuet journalistene som dekket Bieber-skandalen til sitt nye program: Lanserer konseptet «gravende musikalshow»